Missing my man, all the time.

Sådär ja, nu har jag duschat av mig och det var jäkligt skönt. Jag känner mig helt slut efter denna dag. I morse då jag vaknade, så undrade jag vad jag hade gett mig in på. Jag undrade hur fan jag skulle orka vandra runt och shoppa. Men efter en stund, hade jag samlat på mig lite energi. Fast jag shoppade inte så himla mycket ändå. Ett par nya stövlar, jeans leggings, tröja, lite smycken och sen köpte jag små presenter till världens finaste Anna och mamma Marie. (Eftersom att Anna fyllde hela 1 år i lördags och jag kunde inte komma, och Marie fyllde år för några veckor sen) Och som jag redan har berättat så har jag tatuerat mig. Drop in, is the shit.


Småkollar på Idol nu, men orka bry sig nu. Det är ju faktiskt bara kul då det är utagningar och folk gör fullkomligt bort sig. Joakim, min fina Joakim, ringde för en stund sen också. - JAG SAKNAR HONOM! Det är över 2 månader sen jag fick träffa honom, krama honom, pussa på honom. Det gör ont, så förbannat. Längtar verkligen tills du kommer hem, hjärtat.

I morgon är det jobb som gäller. Men jag har bara en kort dag. Slutar redan vid halv ett, och sen vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Jag måste snart börja tömma lägenheten, men det känns så jävla jobbigt, just nu. Tror jag väntar med det... en eller två veckor till. Och för er som undrar, NEJ, jag vet inte vart jag ska flytta än. Upp eller ner, det återstår fortfarande att se. Nu, ger jag fan i det här hörrni!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0