Missing you, mr.

Söndag. Jag förstår inte varför det känns så himla tråkigt så fort de blir söndag. Nåja, i morse var jag så trött, jag ville inte kliva upp ur sängen. Men klockan var halv 11, så de kändes som att jag var tvungen. Men istället för att slappa framför datan, eller dumburken, så tvingade jag mig ut på en lång promenad. Nästan två timmar senare, var jag hemma och då gjorde jag gröt som jag åt mig så jävla mätt av att jag trodde jag skulle spy.

Nu har jag plockat ihop här hemma hos mamma och pappa, och snart antar jag att dom kommer hem. Ikväll, blir det bara slapp som gäller. I morgon ska jag vara frisk och så ska jag jobba, jobba, jobba. I och för sig så börjar jag inte förrän klockan 16, men jag behöver iallafall en till sovmorgon för att bli fit for fight. För nu har näsan börjat rinna, och huvudet börja värka. Men en ipren på de här, så ska de väl gå.

Joakim, min fina Joakim, ringde för en stund sen. Det var jobbigt, för jag började sakna honom ännu mer. Fan. Men nu är de bara cirka.. fortfarande 2 månader kvar... Det är inte kul..

Kommentarer
Postat av: Sara

Du gör det bra!

2009-09-14 @ 22:40:55
Postat av: Ny läsare

Vart är Joakim då? :)

2009-09-16 @ 10:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0