Myspys helg

Vilken härlig helg jag har haft. I fredags for jag in till stan, till mina söta svärisar. Åt god mat och sen hjälpte jag svärmor Mari och färga hennes hår och fixa till det tills lördag morgon. (Ni kanske tycker att det låter konstigt att jag fixade hennes hår redan på fredag kväll, men hon har så himla tjockt hår, det är verkligen hur tjockt som helst. Så bara för att göra de lättare, så började vi redan på fredag kväll!) Resultatet vart jättebra. Gick och la mig ganska tidigt och jag somnade fort som fan. På lördag morgon var det absolut inge roligt att kliva upp vid 6. Tvingade i mig frukost, sen tog jag en snabb dusch och gjorde mig klar. Runt 8 var vi påväg ner till Orsa. Jag körde, till Sveg, sen höll jag på att somna. Så Domingo fick köra resten.

Dopet började 12, vi var där prick 12. Det var jättekul att träffa Rasse och Linda, och finaste Elias. Han hade verkligen växt på sig sen sist jag träffade honom, fast då var han i och för sig nykläckt. Men det var jättetrevligt. Träffade Emelie, Christian och deras söta, vilda William också. Plus att jag för första gången träffade Jockes morfar och moster, och kusin. Ja, trevligt var det iallafall. Tråkigt som bara faan att inte min honey kunde vara med, och jag började ju såklart sakna honom tusen gånger mer .Runt 16 tiden började vi rulla tillbaka mot Östersund och jag slapp köra, så jag sov och slappade i baksätet hela vägen hem.

Ganska mör i kroppen då vi äntligen var hemma igen. Och kvällen vart mysig med snuskiga historier, vin, pizza, spanska lektioner och skratt. Sov jäkligt gott, men är lika trött idag för de.

Nu är jag hos mamma och hon bjuppar på oxfilé idag.

Kommentarer
Postat av: Ullis

Härligt att se att du gjort något roligt, så inte allt bara är motgångar...

Ha det bra!

Kramissssaaar

2009-09-28 @ 11:20:54
URL: http://123minsida.se/ullis_z

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0