Nöjd och glad

I morse klockan 7 vaknade jag av att det hammrades och dunkades. Tog kudden och tröck allt vad jag kunde mot örat, men de hjälpte inte. Men, till slut somnade jag om och sov enda fram till klockan 10. Jag tycker att jag borde vara ganska så utvilad nu, eftersom att jag inte har gjort ett jävla skit dom här dagarna jag har varit hemma från jobbet. Men, jag är trött. Så jävla trött faktiskt.

När jag väl hade masat mig upp ur sängen, så satte jag mig såklart vid datan. Efter en liten stund plingade det på dörren. Jag öppnade, och där står postkärringen och har ett jätte stort paket till mig (nåja, det var en sjukt stor påse). Jag hade ju trots allt nästan nyss vaknat, så jag fattade ingenting. Tog emot påsen, stängde dörren och vipps så insåg jag vad de var. Det var min jacka! Plus mitt übercoola linne jag beställde i förrgår. Me like!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0