Torsdag hela dan

Egentligen skulle jag ha börjat jobba klockan 12, men det kändes så himla överdrivet segt. Så istället börjar jag halv 4. Nu börjar jag ännu en jobbar helg och jag är inte alls taggad. Torsdag till måndag, det suger. Det spelar heller ingen roll om man har korta dagar, för man är lika less iallafall.

Jag ska tvinga mig själv ut nu, för igår var jag lat. Plus att jag åt en snoddas, som endast min kära syster kan göra helt perfekt. Mjaaaoo, så gott! Mina fina flickor var också hemma, och jag saknar dom så mycket. Dom har blivit så stor, så jag förstår inte alls hur de här ska sluta. Det innebär ju faktiskt att jag också blir äldre, att jag snart måste veta vad jag vill göra med mitt liv. Men det är inte så lätt att klura ut, eftersom att man hela tiden får bakslag. Att hela tiden gå ett steg fram och 2 steg tillbaka, det är jobbigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0