Ciao

Jag skriver några snabba rader, fast jag egentligen inte har tid. Jag känner mig stressad. Jag har miljoner saker som jag ska göra tills i morgon kväll, och jag har inte ens börjat. Wellwell, jag hinner. Jag brukar iallafall göra det. Då jag tänker på att jag ska flyga, så få jag ont i magen. Jag hatar att flyga. Det är hemskt. Om det går åt helvete, så kan man liksom inte göra ett skit. Då är det kört, helt kört. Nu ska jag dra mig hemåt strax, och då ska jag börja packa. Den här gången har jag lovat mig själv att inte ta mig för mycket saker, jag ska bara ha med det allra viktigaste och inte för mycket kläder. Därför, tar jag en mellanstor resväska och då kan jag inte misslyckas med mitt mission. Perffa!

Vi hörs när jag kommer hem,  om jag kommer hem. Och ni ska veta att jag kommer njuta varje sekund.
Och mamma, du är med mig hela tiden <3



Kommentarer
Postat av: Mia

Kom hem nu <3<3 Jag saknar dig, en jäkla massa. Jag har btw gått ner -7 kg =D...Vill att vi ska ta lite kort tillsammans, vill göra ett stort & fint porträtt och hänga upp på väggen på oss!

2010-05-09 @ 11:44:06
URL: http://marialinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0