Sunny sunday

Solen skiner, och det får mig att längta ännu mer tills jag kommer tillbringa 2 veckor i solen, på stranden och bara försöka slappna av och njuta. Jag längtar! Men, nu är jag i Bispgården och sitter och väntar på att tvätten ska bli klar, så jag kan fara vidare. Och där väntar det ännu mer tvätt och en tvättid att passa. Troligtvis blir det en slapp söndag idag. Jag tycker forfarande inte om söndagar, och kommer förmodligen aldrig att göra de heller.

Veckan som kommer, kommer innehålla en massa jobb. Så denna vecka kommer gå fort, och sen på torsdag ska jag göra ett expriment, och det känns spännande. Nu börjar de låta som att det börjar bli klart i tvättstugan, så jag ska gå iväg dit in och göra ett ryck. Var förresten på gamla Nipis idag och hälsade på en sväng, och skrev ut några papper. Det kändes lite jobbigt att träffa dom gamla, att prata med dom. Men jag klarade av de också. i guess I´m stronger than I think I am. Skrev ut en bild på tatueringen som jag ska skissa om lite, så jag hoppas jag har lite feeling senare ikväll då jag sätter mig med pennan.

Jag älskar dig, mamma. Underbara mamma.

Kommentarer
Postat av: Världens Bästa Marie

Saknar dig älskling!!

2010-04-20 @ 11:28:03
URL: http://annasmammamarie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0