Det är tufft, idag

Alltså, det är sjukt. Hur snabbt allting kan ändras egentligen? Jag blir så arg på mig själv vissa dagar. Vad fan har jag haft att klaga på förut? Jag menar, jag har haft världens bästa mamma hos mig jämt, i 21 år, utan att jag ens har insett det. Och såklart så ska man inse det, då hon har gått bort. Varför har jag haft världens ångest förut för? Vad har jag egentligen haft att klaga på? Den frågan ställer jag mig minst 100 gånger per dag nu.

Tack och lov har jag världens bästa pappa här, hos mig, vid min sida. Och det är jag så otroligt tacksam över. Jag försöker också att hela tiden tänka på att mamma är här också, fast jag inte kan se henne. Hon är i himlen, och jag är kvar här. Och jag ska klara det. Jag måste hela tiden tänka så, för annars så skulle jag lätt bryta ihop. Det är jobbigt att se pappa ledsen. Jag önskar jag kunde göra nånting för att allt skulle bli bra. Men det går inte. Eller de går, men det kommer ta tid. Det kommer rinna många, många tårar till. Och det är orättvist. Hoppas också att pappa tänker på att han inte är ensam. Mamma sa alltid att jag kunde inte fått en bättre pappa, och det är sant, så jävla sant. Mamma i himlen, och pappa här hos mig.

Jag älskar er, föralltid!


Kommentarer
Postat av: Marie

Glöm inte att jag älskar dig och jag finns här. Du är en fantastisk kvinna (vuxet va? :p) och det märks på dig att du har fantastiska föräldrar. Det märks i allt du gör att du älskar både din mamma och pappa. Och lillgrisen. Och din "lille vän". Puss! Anna hälsar och ger en stor kram

2010-02-10 @ 23:04:41
Postat av: Linda

Det är inte rättvist, och hur mycket man än tänker på det och vänder på det så går det banne mig inte att komma på vad ödet ville med det här. Det är så fel!



Men jag tror också som dig, att hon finns hos dig hela tiden. Mayvon visste alltid vad hon ville, och jag tror inte för en sekund att hon ville lämna någon av er. Så, hon ser nog till att hänga sig kvar och hålla ett öga på er allihop! Och sen sitter hon där och skrattar riktigt gott när ni gör nåt dumt :) haha. Vilket underbart skratt hon hade!! :)

2010-02-11 @ 09:16:28
URL: http://ziquita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0