Mamma sjöng ofta

Jag vet egentligen inte vad jag ska skriva. Det känns som om att jag för första gången i hela mitt liv är helt tom på ord. Dom här dagarna, hade jag klarat mig utan. Att försöka att få in det som har hänt i huvet, det går nästan inte. Det är tomt och tyst utan min underbara, fina mamma.

Alla som kände henne, vet att hon sjöng så fort hon hade chansen (även om hon valde fel tillfällen ibland) slängde ur sig en massa konstiga saker (också det, ibland vid fel tillfälle) och skratta det var hon bra på (för högt, oftast.) Men, en mer underbar människa, de finns inte. Jag kanske inte alltid var på bästa humör, men jag vet att mamma alltid vetat att jag älskat och alltid kommer att älska henne. Näe, nu vart de jobbigt.....


En låt som jag, och kanske fler, alltid kommer
tänka på mamma då jag hör.
Jag saknar dig mamma, så det gör ont!


Kommentarer
Postat av: Mia

JAG FÖRSTOG DET!! häromdagen försökte jag lägga in den här på hennes facebook sida och så skrev jag text till, men det gick inte & skicka =( jag minns när vi sjöng den på väg hem från gatufesten 2004 :D minns du också det? :) Älskar dig sötnos!

2010-01-09 @ 18:58:49
URL: http://marialinden.blogg.se/
Postat av: Linda

Dansbandsmusik öerhuvudtaget kommer alltid påminna mig om Mayvon! :)



2010-01-09 @ 21:55:19
URL: http://ziquita.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ja precis sån va hon. Tycker du och Ronny gör det väldigt bra. Bara att ni stiger upp på morron och få dagarna att gå är jäkligt bra gjort. Va väldigt skönt att få träffa er och se att ni är på benen i alla fall. Albin har fått en ny favorit =)

Stor kram

2010-01-11 @ 12:12:22
Postat av: mias

Första gången jag hörde den låten var i Mayvons volvo på rätt hög volym och hon sken som en sol. Åkte med hon hem från jobbet då vi bodde bakom er. Saknar hon väldigt mycket.

2010-01-12 @ 18:06:28
Postat av: Lina

Hej bästa kusin! Du skriver så jag gråter men jag håller med dig. Sång, skratt och roliga kommentarer är vad jag tänker på när jag tänker på henne. Kämpa på älskade du!

2010-01-13 @ 22:51:55
Postat av: Gun Berglin

Ja, den låten va Mayvon de=) Tänker på dig tösen. Saknar din mamma jag med. Hon va en underbar människa & saknaden efter henne är stor hos många, många människor.

Kram

2010-01-21 @ 11:22:57
URL: http://www

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0