Upp och ner

Som ni märker så har jag inte skrivit speciellt mycket här på sista tiden. Ni kanske undrar varför? För att dra de hela lite snabbt, så kan jag bara säga att mitt liv har blivit helt upp och ner, hit och dit och satan. Hela året har varit tufft. Fan. Jag vet inte riktigt hur jag ska ta mig upp på benen igen. Eller så kanske jag är på god väg att göra det utan att jag ens förstår det själv? Det är svårt just nu, på tok för mycket tankar och funderingar kring precis allt.

Men som tur är så har jag mina vänner. Mina fantastiska vänner. Mina vänner som jag har gett alldeles för lite uppmärksamhet. Men ni har visat nu att ni finns kvar, att ni finns där för mig. Ni, hela högen, förstår inte vad ni betyder för mig. Vissa av er har visat upp en helt annan sida, än den jag trodde fanns. Jag är så jävla tacksam över att ni funnits här för mig nu. Att ni har ställt upp för mig, att jag har kunnat ringt vilken tid på dyngnet det än varit, att ni har varit i min närhet även fast jag sagt ifrån. Ni har gjort mig glad. Jag har skrattat första gången på väldigt länge och det ska ni också ha tack för. Jag kommer aldrig någonsin svika någon av er, jag vet nu vad ni betyder för mig. Ingen nämnd, ingen glömd.

Helgen har varit så jävla bra. Eller dom sista 2 veckorna har varit underbara. Med dessa människor, mår jag faktiskt bra. Kan ni tänka er? Jag älskar er, allihop. Tack, för allt ni gör för mig!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jätte fin bild! :)

2010-08-05 @ 17:53:46
URL: http://vastanalantbruk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0