1 vecka och 2 dagar sen

För prick en vecka sedan fyllde jag hela 22 år. Jag börjar känna mig gamal och börjar få lite panik över att jag inte har en aning om vad jag vill göra med mitt liv. Skitsamma, just nu. Veckan som varit har varit lugn, för lugn. Jag klarar inte av att sitta och glo på tv, vandra fram och tillbaka i lägenheten, eller vara ute och gå promenader, eller ja, i stort sett göra samma saker hela tiden. Jag blir arg och tycker allt är så tråkigt.

I torsdags for vi hit till pappa, och har i princip inte gjort speciellt mycket här heller. Men det känns bättre att vara här, och inte göra nånting. Jag satt och kolla runt lite igår på kläder och skor. Jag skulle verkligen behöva köpa nya kläder. Det mesta har blivit för stort, och tack gode gud för det. Men jag vet att jag inte ha råd, jag har inte råd med nånting. Så jag får gå i mina gamla och för stora kläder, tills jag vinner pengar.

Olivia, min älskling, är här nu. Och vi har precis gjort en kladdkaka, för hon tvingade mig. Fast jag var nog inte så svår att övertala. Och till det hade vi jordgubbar och vaniljvisp. Under sommaren kan jag verkligen bara leva på jordgubbar, det finns inget godare!

Snart börjar jag på mitt vik, och det känns gruvsamt och det är ingen som förstår mig alls.

Mamma, jag älskar dig! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0