För mycket i skallen

Det är jobbigt att känna "åh, nu klarade jag en till dag". För egentligen, hur länge ska man känna så? Och vad är det egentligen som kommer att kännas bättre då det gått fler månader, flera år? Jag tycker tiden står still. Jag har inte jobbat på över två månader, jag har bara gått runt och försökt få tiden att gå. Men ärligt, så tror jag ändå inte att jag skulle orka vara bland massa folk och lyssna, prata, and so on. Just nu vill jag bara ta varje dag i min egen takt, trots att det kan innebära att jag inte lyfter ett finger. Men, jag försöker... och jag kommer klara det!

Helst skulle jag vilja packa en väska, stänga dörren efter mig och fara runt i världen och slippa verkligheten för en stund, några månader, kanske ett år. Att få bara vara.. skitsamma, drömma går ju!

Mamma - Jag vet att du förstår vad jag menar..

Kommentarer
Postat av: Mia

Ta min hand, så åker vi!

2010-03-03 @ 10:36:26
URL: http://marialinden.blogg.se/
Postat av: jessica

har läst din blogg , och när din mamma gick bort , så blev jag väldigt ledsen , jag led med dig , nu för 1.5 vecka sen gick min pappa bort , och nu vet jag vilken smärta du går igenom .

jag försöker leva en vardag , men det är svårt .

jag hoppas du har det så bra du kan (efter omständigheterna) .

tänker på dig ! /jessica från uddevalla

2010-03-04 @ 12:43:02
URL: http://mmlaffe.blogg.se/
Postat av: Tobbe Starkman

Har läst,jag vet och jag finns ALLTID här!! De e bara å ringa...Kramar!

2010-03-04 @ 23:55:47
Postat av: Åsa

Petra! Du ska veta att jag känner med dig!! Inte bara för att jag kände mayvon o ronny, utan för att jag miste min pappa 2 dagar före min 15 årsdag...jag minns att jag satt och tittade ut på omgivningen och undrade hur i helvete allt kunde fortsätta som vanligt...för det var ju inte som vanligt!!!! Att tiden läker alla sår e skitsnack...men man lär sig att leva med dem....hälsa pappa (han känner mig som Åsa Granquist) Kram!!

2010-03-07 @ 01:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0