Länge sen igen

Jag har hamnat i en verklig bloggtorka. Jag har nästan inte skrivit på en månad. Det känns som om jag skulle kunna skriva hur mycket som helst, men samtidigt så vill jag inte skriva allting som snurrar runt i mitt huvud. Jag passar på att sitta vid datan nu, eftersom att jag är hemma hos pappa. Jocke och jag har flyttat, vi har inget internet än, vi har inte ens alla saker på plats än, även fast vi bott i lägenheten i cirkus 2 veckor. Jag har börjat jobba igen, dock inte på gamla Nipis, utan på 2 nya ställen. Det går himla bra faktiskt, och nu längtar jag till och med tills jag ska jobba igen.

Igår skulle jag egentligen börja träna igen. Men jag kom på i sista sekund, att jag inte hade några skor, inga träningskläder eller nånting som jag behövde i lägenheten, såklart. Så jag var tvungen att hoppa över. Vilken ångest, jävla ångest. jag fick. Jag har tappat stinget lite grann, ganska jävla mycket, men det känns som om jag kan ta kontroll över de igen. Tack och lov. Jag mådde så mycket bättre då jag höll igång.

I morgon blir det en tripp till Birsta igen. Pengar som jag egentligen inte har, går åt. Jag önskar bara att försäkringskassan kunde öka på sitt jobb lite grann. Jag behöver pengarna nu!

Mamma, min fina mamma. Jag tänker på dig varje dag. Du är vackrast!

Kommentarer
Postat av: Denise

Det är så roligt när du uppdaterar :)

Jag tycker du är så himla duktig!

2010-03-28 @ 08:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0