Tisdag hela dan

Det är redan den 25 maj. Jag börjar redan få panik för nästa månads räkningar. Jag har knappt något jobb nu innan jag går på mitt vik för sommaren. Hur ska jag kunna klara mig? Jag hatar pengar, jag hatar att jag behöver pengar, jag hatar ångesten över att inte ha några pengar. När jag väl går på mitt vik, så kommer jag inte ha många lediga dagar, det känns tufft och passen är väldigt långa. Men jag antar att jag inte ska klaga? Jag kommer iallafall veta att jag klara mig i augusti och septemper.

Om lite mer än en vecka fyller jag år. Förut tyckte man att det skulle bli kul att fylla år, men jag tycker de är jobbigt. Man blir ju bara äldre och äldre, och det får jag också panik över. Jag har ingen aning om vad jag vill bli när jag blir stor och det känns som om man måste ha klurat ut de snart. Jag har ingen aning om vart jag skulle kunna tänka mig att bo, att faktiskt försöka känna sig hemma och trivas. Men, det får jag fortsätta tänka på ett tag antar jag?

Jag önskar mig pengar, pengar, pengar, pengar, och lite mer pengar.. tack...

Mamma, vackrast av alla! <3


Kommentarer
Postat av: Mia

kanse du billde ha en puss på pödelsedan?

2010-05-25 @ 13:58:34
URL: http://marialinden.blogg.se/
Postat av: mias

Tycker så synd om dig. Att allt "gatt" bli så otroligt trist för dig. Hoppas att det ljusnar lite snart för dig. Kram.

2010-05-26 @ 06:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0