Dressed for success

Idag är det farsdag, och jag är hemma hos pappa! - Grattis fina pappa!

Första veckan i skolan är avklarad, och jag tycker det verkar jättebra faktiskt. Det känns som att jag gjort rätt nu och att det kommer gå bra. Trivs i lägenheten gör jag också, och än så länge så är inte Östersund så hemskt som jag minns de. Jag trodde verkligen aldrig att jag skulle komma tillbaka till den där stan. Men, men. Jag har inget internet i lägenheten än, och jag håller på att bli tokig över de. Men det kommer snart hoppas jag!

Nu sitter jag och lyssnar på musik och håller på och tvättar. Ska faktiskt ta och städa lite här hemma åt min käre far, och sen ska jag bjuda honom på middag. Egentligen så gillar jag inte alls att laga mat, och jag kan verkligen inte heller, men det är väl bara att bita ihop och försöka.

Senare ikväll far jag tillbaka till stan, och får med mig sällskap också. Det gillar jag, för efter den här veckan kommer de bli klent med sällskap av denna människa, tyvärr. - Du gör mig så jävla glad!

Du får mig att skratta, du får mig att må bra.
Du får mig att tänka på annat än allt de jobbiga.
Du får mig att vilja kliva upp på morgonen, du får mig att orka.
Du betyder så mycket för mig, fina du.
Tack för att du är du!

Mamma, varje sekund utan dig gör ont.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0