Några timmar kvar

Igår var jag hos doktorn igen, och det gick väl som jag hade räknat ut att det skulle gå. Efter de så for jag till pappa, och där sitter jag fortfarande. Känner mig också irriterad, och den jävla irritationen har suttit i sen i onsdags. Förmodligen, kommer den fortsätta göra det också. Men som sagt, jag är iallafall mig själv och att fjäska är de värsta jag vet. Åh, nej jag kan inte ens tänka på de utan att jag blir störd. Skrattredande är de också att människor som smörar så förbannat inte fattar själva att de skiner igenom så jävulskt, att alla ser de. Men jag har sagt mitt!

Fick förresten höra att jag är ytlig, att jag dömmer människor också. Jag? Hmm, jo.. verkligen. Till dig vill jag bara säga; kom de där verkligen ifrån rätt käft? Vem är det som dömmer andra egentligen , undrar jag. Tänk på de!

Tack och lov, så är de iallafall fredag idag och den här fredagen kommer min hjärtevän hem! Men de är några timmar kvar innan han kommer, innan jag få krama om honom igen. Så jag ska sysselsätta mig med att plugga lite grann för att få tiden att gå.. faktiskt...

Mamma - Jag saknar dig, så de gör ont. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0