Inte illa pinkat va?

När de inte finns så mycket att göra, då hamnar jag ofta i min egna värld som är fylld av en massa saker. Tankar kring allt möjligt, minnen som är både bra och dåliga, drömmar som jag har och en hel del annat. Jag har funderat på att kanske skaffa en ny blogg eller, så kan väl nån vara sååå snäll (schyssta, kom igen nu.. snygging där!) och göra om min för jag har totalt glömt bort de mesta av allt pillergöra och jag har för mycket i skolan för att ta mig tid till att ägna sisådär 1...2.. möjligen 3 veckor till att försöka själv.

Jag är så dödligt less på att se hur min blogg ser ut. För den har gjort de, i nästan 2 år. Och jag kommer ihåg att jag satt och pysslade med en ny desing själv då så den fula, urtråkiga, misslyckade skiten som nu har suttit där en tid är egentligen bara en "tills den riktiga är klar".  Men sen mamma dog har jag som inte direkt haft nån lust, till nånting. Jag höll på hela tiden förut, så gott som. Lekte massa i photoshop, bloggade, ritade och framför allt så var min kamera med i stort sett hela tiden........Åh..

Nu hamnade jag i min lilla värld, jag återkommer..

Mamma, när vänder de?
It´s a living hell...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0