Från morgon till kväll

Vilken mysig helg jag har haft! I fredags rullade jag och älskling in hit till stan. Kom till lägenheten och jag satte mig och pluggade lite och H for iväg och tatuerade sig. Sen några timmar senare kommer han hem igen, och vi kollade bara på nån film och slöade och det var så jäkla skönt.

Igår vart jag behandlad som en prinsessa, faktiskt! Hade lite morgonmys med hjärtat och Sagis. Sen gjorde H frukost. (Okej, jag fick ta morgon prommisen med Saga för att gå att köpa ägg.. men det gick jag med på!) H kockade på och fick till en supergod frulle. Sen latade vi oss, tills vi åkte på MAXI och handlade. Även till middagen kockade min kärlek. Och det vart hur jävla gott som helst. Ja, jävlar säger jag bara! <3

Nu står H i duschen, och jag ska sätta mig och plugga lite grann. Men ska slita mig från boken från helvetet bara H duschat klart så ska jag ge honom en puss, bara för att han är så fin.

Mamma - min ängel <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0