Underbar och vacker

Idag är det torsdag. Hela den här veckan tycker jag har varit som en enda lååååång dag. Jag kunde inte sova nånting natten emot tisdag, och inte fan kunde jag sova mer än ungefär 2 timmar natten mot onsdag även fast jag var mer död än levande och runt 5 på morgonen så kom Saga och hoppade upp i sängen och klev rätt på mitt ansikte, på kinden. Ja, det gjorde ont och jag vaknade och kunde inte somna om. Jag hade faktiskt ställt klockan på halv 8, för att jag skulle kliva upp och fara in till stan. Men var uppe på benen vid 6 redan.

Ja, jag var trött som fan, mådde illa och hade ont i skallen. Men åkte iallafall in till stan. Inne i stan runt 10 och for ut till flyget för att hämta upp min fina. Det var så skönt att få krama om honom igen. Vi var båda två mer eller mindre halvdöda, så vi åkte direkt ifrån stan och for hem till pappa. Ungefär det enda vi gjorde igår var att mest ligga och småglo på tv, mysa och prata massa skit. Jag har saknat honom, och nu är jag så glad över att ha honom nära mig. Tänk att en sån himla underbar och vacker människa bara är min?

Mamma- jag saknar dig, och önskar du vore här <3



H, jag tycker så mycket om dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0