Dag 09 – Min tro

Jag har totalt kommit av mig igen. Jag ber om ursäkt! Men, jag glömmer bort, eller jag har ibland igen ork. Fast jag vet att jag tycker att det kan vara rätt skönt att skriva av sig. Det kan också bero på att jag är så jävla less på min blogg så de finns inte. Men när jag har fått till Photoshop igen, så kankse jag kan trixa lite med den och fortsätta skriva?

Iallafall, åter till denna jävla lista som jag fick för mig att börja med. Min tro, vad tro jag på? Det vet jag faktiskt inte. Till och börja med, så tycker jag livet är alldeles för orättvist och jävligt. Men samtidigt så gör ju det som händer att man blir en starkare människa. På ett sätt tror jag på ödet, att allt händer av en anledning liksom. Men att saker som kan göra så förbannat ont, kan föra nånting gott med sig? - Det tvivlar jag på ibland.

Att mamma togs ifrån mig, det kommer jag aldrig att acceptera. Det går inte att förklara smärtat av att mista någon som är så nära som min mamma ÄR mig. Jag tror inte att det bara tar slut. Det fortsätter någonstans. Långt borta. Men vart jag än är, så är mamma alltid med mig. Det vet jag!

Hon skulle aldrig lämna mig. Hon hjälper mig. Hon skyddar mig.
Hon är min mamma. Mayvon Tjärnkvist <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0