Lite allmänt dynga

Jag har sovit så jäkla mycket i natt. Helt sjukt. Så jag antar att den nya sömnmedicinen funkar som den ska. Runt 22 igår slocknade jag, och sov i ett kör till klockan var 8 i morse, men var trött som jag vet inte vad och somnade om till 10. Just för tillfället känner jag mig ganska utvilad, och därför ska jag ta mig ut på en promenad.

Jag hade lust att väga mig nu i morse, men vågen funkade inte. Så jag få vänta tills jag är hemma hos pappa. Sist jag vägde mig så låg jag på 56kg. Men jag är inte nöjd än, så några fler ska bort!  Jag börjar kl 15 idag, och jag tycker det är ett himla kul ställe jag hamnade på. Det känns som att jag har varit där jättelänge och personalen som jobbar där är så bra. Jag och en tjej som jobbar där satt och prata om silikon och diverse operationer, och hon hade precis gjort en operation. Hon sa en sån bra sak, "Vill man göra det, så ska man skita i vad alla andra tycker. Om det är nånting på min kropp som jag är missnöjd med, så är det väl bättre att jag gör nånting åt de än att gå och vara missnöjd och olycklig resten av livet". Så sant! Jag längtar tills jag har råd och kan göra de. Jävlar i mig!

Ja, promenad varé ja!

MAMMA <3



Kommentarer
Postat av: syrran

Passa på och sök jobb, för lite extrapengar om du tycker det är bra där!! Jobba något pass då och då:-) vad bra om med. funkar,man mår ju bättre om man får sova! kram

2011-05-31 @ 22:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0