Välkommen värme

Är de inte helt fantastiskt? Fan, solen får iallafall mig att må bättre. Jag har det jobbigare med ångesten under hösten/vintern. Jag skulle ge allt, för att få slippa den helt. Fan, va den förstör för mig! Men idag känns de som att de kommer bli en bra dag, och jag orkar inge annat. Jag har varit vaken sen cirkus 4, och klockan halv 6 klev jag upp. Klockan närmar sig halv 8 och jag har precis varit ute på en morgonpromenad med minigrisen, som inte alls var lika pigg som jag.

Gick nere vid vattnet, och solen värmde och bra musik i öronen. Det var lövley!
Nu blir de en snabb dusch, en kopp kaffe, göra mig klar för skolan och sen vandra dit. Har bara kort dag idag, och sen ska jag njuta ännu mer av solen och förmodligen plugga ikväll.

Snart kommer min fina prins hem också!

Mamma - I wonder if you´re proud of me now.
You are always with me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0