Åh, inte igen..

Såklart så kan jag ju inte ge fan i att försöka göra någonting åt denna blogg. Så nu får de fan se ut så här tills nya ideér ploppar upp i skallen. Kan ju liksom säga "ursäkta röra, jag bygger om!" tillsvidare. Ni som inte vet vad Carpe diem betyder, så kan jag tala om de för er. Det är latin och betyder fånga dagen. Inte för att min header endast ska se ut som den gör nu, men de får som sagt duga tills min hjärna börjar arbeta fram nånting vackert. Sen jag skrev sist, så har jag ärligt talat inte gjort nånting. Har suttit framför datan och klickat, suttit i soffan så jag nästan får sår i arslet, diskat så mina fingrar blivit skrynkliga, busat med Saga och vandrat runt här hemma. Okej, nånting har jag ju gjort. Men inget speciellt, om jag säger så. Nu ska jag strax fara och försöka hämta hem min sambo, för nu får han banne mig inte trycka mer på datan. Vill ha honom hemma nu innan jag ska sova. Har jag tur kanske jag kan få en puss eller två innan. Men först, så ska jag göra ett försök till att få hem honom. Tack för mig, så hörs vi i morgon! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0