Åh, vad har jag gjort?

Nu fick jag för mig att ännu en gång ändra lite här på bloggen. Och när ska jag inse att jag faktiskt är totalt världelös på de? Kan man annat än att bli less på sig själv egentligen? Näe, jag tror inte de. Det får iallafall se ut som de gör nu ett tag framöver, för jag har inte ork att sitta och jävlas mer idag, och troligtvis inte i morgon heller. Hoppas nämligen på att jag och Joakm pallrar oss iväg till stugan för att bara slappa och ta hand om varandra hela helgen. Sen kanske jag kan vila upp mig, så att jag blir frisk. Nu är de Cops på tv:n, så jag ska göra Joakim sällskap innan duschen kallar. HEJPA

Kommentarer
Postat av: Marie

tänk om jag kunde få rå om min sambo en HEL helg..? vilket vardagslyx..

2008-08-07 @ 19:58:18
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0