En helt avslappnad onsdag

Leeeedig idag, och ingenting speciellt inplanerat. Hur skönt är de inte med sånna dagar? Jag menar, annars har man ju fullt upp med att städa då man är ledig. Som tur va så hade jag godkänt här hemma, så jag slapp städa. Igår var jag alltså helt slut i både kropp och huvud. Somnade runt 23, och sov fram till 11 idag. 12 underbara timmars sömn, det är inte ofta de händer. Men välbehövligt var de om något. Idag har jag alltså bara tagit de lungt. Inte gjort mycket alls. Var och handlade en sväng, sen for jag till mamma och lånade solariumet där jag låg och pressade ett tag. Fundera på att ta mig en liten walk idag också, men ska låta maten smälta lite först.

Som alla redan vet som läser min fantastiska blogg, är de den 16:onde på lördag, vilket alltså innebär bröllop. Och jag har en tråkig sak att medela er, jag har inte hittat nånting att ha på mig. Har letat i hela Sundsvall och Östersund, men nej. Ingenting som fallit mig i smaken. Ville ju hitta nånting nytt och fräscht att ha på mig, men de få bli något som redan hunnit hänga i min garderob ett tag. Nått ska jag väl hitta, förhoppningsvis. Annars blir de knivigt. Näe, nu är jag så jävla mätt så jag måste lägga mig i soffan ett tag. Gullet hade lagat chili´corncarne till middag. - Hur gott som helst.

Kommentarer
Postat av: Marie

Mmmh.. Ja jag får se.. Börjar ju kännas bra jobbigt men.. Aja, vi får se.. =)

2008-08-13 @ 21:02:49
URL: http://varlensbasta.blogg.se/
Postat av: Marie

Btw.. Klart, kom med Saga när du vill på lördag, jag blir hemma. Hon kan stanna över natten, det är inga problem. Micke är hemma på förmiddagen, sedan åker han på auktion. Jag jobbar till tolv och sen är jag hemma till halv fyra. Innan halv fyra kanske du hämtat hem henne så slipper dom vara ensamma tillsammans.. =) Kram

2008-08-13 @ 21:04:04
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0