Förbannade jävla ugn

Herregud vad jag har sovit idag. Vaknade inte förrän vid kvart över 4, och insåg då att jag är tvungen att kliva upp. Jag har fortfarande ont i halsen och täppt i näsan till max. Så jag blir hemma i morgon också. Men sen när jag börjar på måndagkväll, så hoppas jag att jag är laddad och frisk. Det vore ju synd för lönen annars. Har stekt ihop korv och potatis, som jag har tänkt att bjuda Joakim på till middag. Skulle ställa in de i ugnen så att de är varmt tills han kommer, och såklart brännde jag mig. Ont som fan gjorde de, så nu tycker jag ännu mer synd om mig själv.

Kommentarer
Postat av: Linda

Det är inte lätt att vara Petra idag ;)

2008-08-06 @ 18:45:16
URL: http://ziquita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0