Godisskålen är halv full

Eeeey, läget då? - Jotack, bara fint. Har suttit och svullat i mig godis i min ensamhet. Eller okej, Joakim har varit hemma. Men han ville inte ha godis, så jag har fått ätit själv. Men, det gör mig ingenting. Blir ju faktiskt mer till mig då. Hittills har helgen varit jätte lugn och skön. Börjar att bli helt frisk. Halsen är inte alls lika ond som för någon dag sen. Vilket alltså innebär jobb på måndag kväll. Vet inte om jag tycker de känns riktigt lockande. Men om jag säger något mer, så får jag väl skit för de. Fast i och för sig, så står jag för vad jag tycker och tänker. Så, det spelar inte mig någon roll. Om det är en sak som jag tycker är fruktansvärt tråkig, så säger jag det. And thats the way it is liksom. Idag höll de seriöst på att slå runt för mig. Jag tänker inte ens skriva vad de handlade om, men jag kan säga så här att; ta fingrarna ur arslet och gör de själv. För vad får jag ut av att göra de egentligen? Och hur många jävla gånger har inte jag kutat runt som en idiot, medans resten av er suttit på era jävla arslen? Jag är så trött på att göra saker, som jag inte får ett skit för. Sen så har jag ingen aning om, vad jag vill plugga till. Undersköterska känns mindre och mindre lockande, faktiskt! Låt mig vinna pengar och slippa allt förbannade ansvar. Då hade ni fått sett en jävla lycklig Petra, kan jag tala om för er!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Gissa vem som har hittat hit ;P

Allt bra med dig?

2008-08-09 @ 22:59:10
URL: http://widen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0