Jag har extremt tråkigt nu

Men jaa.. Jag vet inte vad jag ska göra. Sitter här som en tuss. Börjar bli grymt less på musiken som dånar och tiden som verkar stå helt stilla. Sen att jag vet att jag har en hög med disk gör inte saken bättre. Det kanske är lika bra att ta tag i den, så att jag slipper ha den i tankarna. När jag ändå kommer att stå i köket, så kanske jag ska slå till med att koka mig lite te? Det vore ju faktiskt ganska gott. Eller varför inte bara ett glas juice? Jag tror att fröken Tjärnkvist är törstig. HEJPA!

Kommentarer
Postat av: ♥ Mamma Jessica [ 18 år och mamma till Emilia 4 år]

Ja det var vi verkligen :)

Men idag mår jag inge vidare,klev upp vid åtta i morse efter två dagars supande och fortfarande full.. inge vidare trevligt.. Men det har vart sjukt roligt! :)

2008-08-24 @ 20:50:34
URL: http://jyees89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0