Jag tittar mig omkring..

.. för att se om det finns någonting jag kan göra. Men, faktiskt så finns de inte ens en liten, liten sak som jag kan ta upp från golvet och gå och lägga den där den ska ligga. Joakim har inte pallra sig hem än, och jag vet ju aldrig då han tänkt dyka upp. Han har fortfarande ingen telefon. Och ibland är de bara så frustrerande. Nu sitter jag här och verkligen tänker efter om vad jag ska skriva om. Men kommer såklart inte fram till nånting vettigt. Eh, för er som undrar iallafall, så har jag fortfarande inte hittat kläder som jag ska ha på bröllopet. Tiden rinner iväg och nu är de mindre än två veckor kvar. Jisses, jag måste verkligen hitta något nytt. Visst, jag har fruktansvärt mycket skit som hänger i garderoben, men nytt vill jag ha, nytt ska de vara! Leta, leta, leta är vad som gäller denna vecka. Medans jag skriver här nu, sitter jag också och chattar med Marie. Och jag trodde hon hade jobbat hela dagen, så jag har gått här hemma och tråkat. Men, hon var för fasen ledig idag hon också. Nästan så att jag funderar på att springa ner till henne och ge hon en klapp på arslet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0