Kaffepause och mobilsnack

Magen börjar vrida och vända på sig. Jag tror att de snart är dax för att göra någon middag. Har som jag skrev tidigare varit hos Marie och druckit kaffe. Gav hennes födelesedagspresenter redan idag. - Hoppas du vart glad stumpan! Kom hem för en stund sen, och telefonen har ringt hejvillt sen jag klev innan för dörren. Alibaba ringde och frågade om jag kunde jobba några dagar framöver - visst kan jag de! Syster har ringt och kikat om hur de blir i helgen med barnen och Mamma har ringt och frågat hur man gör för att få på ljudet på datorn - Datasnille. I helgen ska jag alltså vara barnvakt åt mina små änglar och även hundvakt åt Malte the man. Var meningen att jag och Jocke skulle ha dom hela helgen, men nu har jag bestämt med Säära att hon och jag ska vara med trollen från lördag till söndag. - Ska bli så kul att träffa min Säära! Jag har fortfarande lite ångest om jag verkligen ska sätta upp gardiner nu, eller om jag ska vänta tills nästa torsdag. Ska ju trotts allt på IKEA på onsdag och då kanske jag hittar lite mer saker så att jag kan göra höstmys. Jag gör hellre allting på en gång, än en liten sak då och då. Hösten, välkommen. Sommaren, de var synd att du aldrig kom! Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Marie

Klart jag blev glad!!

2008-08-28 @ 16:05:48
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0