Lista

Enormt mycke dödtid man har när man är ensam hemma. Snodde denna "mobil-lista" från Micca, så jag har någonting att sysselsätta mig med en liten stund.

Har Du Kysst nr 7?
Boris. Nix, det har jag inte gjort.

Gillar Du att vara med nr 19?
Domingo. Hah, ja han tuff!

Gillar Du nr 25?
Farmor. Klart jag gör, hon är ju söt.

Är nr 21 Din bästis?
Elin G. Bästis, hah. En tuff brud i lyxförpackning är var hon är.

Är nr 14 en Sötnos?
DaDid. Nej, det är han absolut inte.

Älskar Du nr 16?
Crigge. Haha, han é la go.

Är nr 12 Bäst?
Christian. Njae, han tycker nog de själv iallafall.

Min Bror/Syster är nr 29?
Grenholm. Nej, tack och lov.

Var Du med nr 20 i dag?
Elin A. Nix, long time ago.

Nr 26 går i samma klass som Du?
Filip. Nejje, han är ju min lillaliten kusin. Snart 18, men ändå.

Nr 31 har likadan Mobil som Du?
Hasse. Det tror jag inte att han har.

Nr 34 är Din granne?
Hobbe. Ja, när jag bodde i stan så var han min granne. Dock i ett annat hus.

Nr 40 och Du har något gemensamt?
Jessica. Vi har båda damp?

Nr 43 gillar Dig?
Svärfar. Damn, man kan ju hoppas.

Nr 49 och Du ska gifta er?
Jocke Blom. Haha, nej de tror jag inte.

Nr 30 är den snyggaste i Din kontakt?
Hanna. Tyvärr är du inte de.

Sist är sämst?
Det är ju Joakim, och sämst är han väl inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0