Nästan som en ny människa

Jisses, jag slocknade på soffan. Vaknade 17.44 för att vara exakt. Vandrade med trötta steg till köket, och öppnade kylskåpet för att tänka ut vad jag skulle äta. (Jag vet att jag skrev förut att Joakim skulle göra maten, men jag missade tydligen att han sa att han skulle komma hem efter träningen, inte innan.) Och eftersom att jag hatar att göra mat, så gjorde jag mos och korv. Annars brukar jag ta makaroner, men jag måste ju variera ibland. Duktig som jag är så diskade jag efter maten, så nu är de avklarat. Kokade mig en kopp kaffe också, som jag har tråkigt nog redan druckit upp. Kanske ska ta mig en skvätt till, innan jag packar upp grejorna jag hade med mig från Sollefteå. Saga ligger fortfarande och sover, så hon är inge roligt sällskap just nu.

Eftersom att jag ibland är expert på att få tiden att gå, så passade jag på att kika runt på nelly.com. Hittade dessa superduperurjävlasnygga jeansen. Jag vill ha!


MARYLIN TROUSERS
899 :-

Kommentarer
Postat av: Linda

Inget som jag vet om.. mer än första helgen i oktober. Men som tur är brukar man vara rätt populär på det där bygget, så det lär ju bli :)

2008-08-31 @ 19:43:45
URL: http://ziquita.blogg.se/
Postat av: Marie

Haha nej verkligen inte. Men samtidigt kan man ju göra tamme fan vad som helst med henne med. Haha.. Tänkte smörgåstårta och vanlig tårta på tisdag, how about that? =)

2008-08-31 @ 20:44:54
URL: http://varlensbasta.blogg.se/
Postat av: Kattis

Jag menar det, man lyfter självförtroendet också, iaf jag.:-) Är så suuuugen på å göra manikyr snart framöver. Snygga jeans du hittar förresten.:D

2008-08-31 @ 21:15:50
URL: http://katarinajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0