Nu ångrar jag mig

Ibland tror jag att jag har ADHD eller någon annan liknade sjukdom. Har varit uppe sen strax före 6 i morse, och är fortfarande fit for fight. Vart en kortis på jobbet idag 7-11, sen blåste jag iväg och hämtade Joakim och sen vidare in till stan. Slänge ur Jocke ur bilen så han skulle hinna på möte. Sen satt jag och väntade, väntade och väntade. Men jag hade rätt kul under tiden. Det finns ju olika saker att sysselsätta sig med. Idag valde jag att bara sitta och glo på massa folk. Dom stackarna hade ingen aning om att jag satt och kollade. Såg bland annat en gammal gubbe som gick och kliade sig på sin svettiga pung, en rödhårig albino som kletat in sig med brun utan sol skit dåligt, det coola gänget som bestog av en skinnskalle, turk och en brat-gangsterunge, och så vidare. Efter mötet så for vi och handlade på Willys lite snabbt, sen hem och hälsade på Joakims mamma och blev bjuden på middag. På vägen hem fick jag ett skrattanfall, för att Joakim är Joakim helt enkelt. "Suga bra kuk och smeka mutta och.... skita!" Haha, så jävla kul. Var förresten in på IXO en sväng idag också, och då vart jag sugen på att fixa här hemma lite. Så de har jag hållit på med sen vi kom hem. Men nu börjar kroppen säga ifrån. Fast jag tänker inte sluta förrän jag är klar, det är stökigare nu än vad de var då jag började. Åh, ibland blir jag bara så irriterad på mig själv. TJING!

Kommentarer
Postat av: Marie

Saknar dig lillstrumpa

2008-08-05 @ 12:48:27
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0