Nu börjar klockan närma sig sängtime.

Åh jisses, vad jag känner mig trött. Men en stund till ska jag väl kunna hålla ut. For som sagt upp till Mia en sväng, och lekte lite. Inte jag och Mia, men Saga och Mias "nyfunna" vän ett tag framöver. För att vara första gången, så gick de väl ganska okej. Hur har dagen varit då Petra? - Jo, den har jag ju snart klarat mig igenom så den får alltså bli godkänd. Vart ett besök in till stora staden idag. Men hittade tusan ingenting. En halvaktig tunika, en limegrön halsduk och en hårklämma. Och hur kul är de egentligen? Fast, i och för sig så vart de en sväng till IXO och där handlade jag gardiner, och lite smått och gott. Tänkte ta mig i kragen och göra lite höstmys här hemma till veckan eller så. Är de för tidigt?

Tina kom förbi hos Mia, och hon började surra om att bada badkar. Och då vart jag såklart sugen på att göra de jag också, så jag funderar starkt på att fylla badkaret med hett vatten och massa skumm och bara njuta en liten, liten, liiiiten stund.

Kommentarer
Postat av: Marie

det är inte för tidigt med höstpiff..

2008-08-27 @ 22:46:45
URL: http://varlensbasta.blogg.se/
Postat av: M.

Haha näe:P jag är beroende av sånna ja:P

2008-08-28 @ 00:42:09
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/
Postat av: Marie

Haha.. Ikea ja.. Ikea är farligt.. Hittar alltid en massa "bra att ha" där.. SUck.. Och på ALLA andra butiker med hemma-piff =)

2008-08-28 @ 11:31:42
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0