Only you knows

När jag har tråkigt, så har jag kommit på att jag gör något som är ännu tråkigare än vad de är att bara sitta och ha tråkigt. Jag städar! Och hur kul är egentligen de? Jag hatar att vara rastlös, jag hatar att vara ensam, jag hatar så jävla mycket. Dagen idag började med att jag försov mig. Började halv 8 och var på jobbet ca 5 i 8. Är man inte duktig så säg? Och de är ju liksom 2 mil till jobbet här i från. Så snabb har jag nog aldrig varit. Jobbade fram till halv 5, och var hemma strax före. Sen dess har jag inte gjort ett jävla skit, förutom att plocka undan efter min sambo. Stackarn har ju så himla dålig koll på vart han lägger saker, så det kan verkligen se ut som en rövhål här efter hans sökande. Han är såklart då oftast stressad så han inte hinner ta undan, och då är jag dum som gör de. Så han kanske har fått de till en vana.

Vill också skriva några rader, om en person som jag saknar så otroligt mycket.
Det finns inte ord som kan beskriva hur mycke du fattas mig. I mina tankar finns du varje dag, och kommer göra de tills den dagen då jag dör. Att en människa kan vara så betydelsefull som du fortfarande är för mig, är otroligt. När du försvann, försvann en del av mitt hjärta. Den delen kommer aldrig någonsin kunna ersättas av någon. Den platsen, är och förblir din. Vissa dagar går de bra, men jag kan fortfarande gråta floder över dig. Jag saknar att hålla dig i handen, jag saknar att höra dig skratta, jag saknar att ha dig i min närhet. Jag vet så väl att du finns nära mig, på något sätt. Jag känner de, och jag vet att du hjälper mig. Vissa tror väl att jag är knäpp, men jag känner att du fortfarande finns, fast jag inte ser dig. Morfar, du kommer alltid att vara nummer ett, du kommer alltid att vara bäst.  -Only you know my secret thoughts

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0