Östersund, sjukhus och väntan

Ännu en dag har snart passerat och jag är proppmätt! Jag och Joakim var lata idag så vi köpte hem mat. En ost och skinksallad till mig och en kebab tallrik till honom. Ja, mätt blev vi båda två iallafall. Gjorde en snabb tripp in till Östersund idag igen. Vilket kanske inte kom med så goda nyheter som vi hoppas på. Men, jag håller tummarna. Var in på sjukhuset en sväng också, och skulle försöka att fixa ett recept till Joakim. Kort sagt, så fick vi till de till slut. Att de ska vara så fruktansvärt komplicerat, det är någonting som verkligen är sjukt! Näe, nu har jag lite små ont i magen så jag ska lägga mig i soffan och hålla Joakim i handen. Ska proppa i mig en jävla massa fisherman´s friend också, eftersom att jag och min hals inte alls har blivit vänner än. Puss så länge gullrumpor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0