Pengarna tar slut, för fort

Ja, verkligen. Det känns som att de inte spelar någon roll hur mycket man än är på de där förbannade jobbet, så har man inga pengar över till nånting kul alls. Lön om ungefär en vecka, och dom nya räkningarna har redan börjar rulla in. Känns som att de var alldeles nyss som vi betalade förra hyran och alla jävla räkningar. Skit också! Har iallafall varit nere hos Marie och färga hennes hår, mycket snyggt! Blev även en kopp kaffe och surr, som vanligt. Lite mer än en månad kvar, sen kommer hennes bebis. Usch, så mysigt. Och jag tror också att jag och bebis kommer att komma väldigt bra överrens. Nu är de lika bra att jag går ut i bilen igen, för nu vill Joakim fara till Markus och nörda data en stund. Hoppas bara han pallrar sig hem till middagen, för jag tänker inte laga mat idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0