Post-it beroende

Nu har jag slutat! Gjorde mig ett smart byte och fick sluta 12.30 istället. Kan ju säga att de just nu känns helt otroligt jävla skönt, eftersom att min skalle är ganska så tom efter dom här dagarna. Nu har jag tänkt att jag snart ska lägga mig och vila en stund, så att man kommer till ett ganska så normalt stadie. Angående min rubrik, så är jag fruktansvärt beroende av dom små gula post-it lapparna på jobbet. Jag vet inte hur många lappar jag kluddar på under en dag. Stackars människor som är där och river bort alla mina lappar titt som tätt. För jag lämnar alltid dom kvar. Konstiga saker man har för sig ibland. Nu ska jag kika om de är nått bra på tv:n, som jag kan kolla på innan ögonen åker igen och det är vilotime för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0