Sanningen om Petra

Reglerna:
Skriv 7 sanningar om dig själv.
Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg.

Lämna ett meddelande till dem du vill utmana.


Första sanningen om mig:

Jag är fruktansvärt, fruktansvärt, fruktansvärt, förbannatfruktansvärt rädd för ormar.
Andra sanningen:
Jag är också oerhört rädd för att bli lämnad av dom som är närmast hjärtat.
Tredje sanningen:
Jag kan inte ha någon annan färg än vit på mina strumpor. Då får jag panik!

Fjärde sanningen:
Jag ångrar att jag inte ansträngde mig mer för att få bra betyg.
Femte sanningen:
Jag saknar honom, jag tänker på honom, ja, jag längtar efter min morfar varje dag. (R.I.P 2004.01.03)

Sjätte sanningen:
Jag har varit väldigt deprimerad och varit full med ångest.
Sjunde sanningen:
Idag mår jag bättre än någonsin!

Tur att de endast var 7 jag skulle skriva upp!
Svara den som känner för de, annars strunta i de. Men de är ett bra tidsfördriv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0