Ska de bli en slapp dag idag också?

Åh, herre gud. Jag vet inte vad de är med mig. Men jag vill ha någonting att göra. Helst hela tiden. Och då menar jag inte att jag vill jobba hela tiden. Utan jag vill ha roliga saker att göra hela tiden. Semester, resa, festa, skratta, sola, bada, ja you name it. Att vara stressad då det är någonting kul man är stressad över, det gillar jag!  Men eftersom att mitt liv är så långt ifrån de, så ,blir de förmodligen en slapp dag. Som innebär att jag går fram och tillbaka i lägenheten, sitter fem minuter vid datan/tv:n, går fram och tillbaka och plockar undan, funderar och så vidare. Det är jobbigt att vara jag ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0