Sova, sova, säng, säng, säng.

Huuh, vart kommer de ifrån?  Aja, har iallafall sovit som en gris i natt. Så jävla skönt. Vaknade av att min vilda lilla hund ville gå ut, och då var de såklart bara att pallra sig upp och göra de. När vi kom in efter the little walk, så kokade jag mig lite kaffe. Och gissa om de vart gott! Så just nu är jag iallafall nöjd och glad. Vet inte riktigt vad jag ska göra nu. Joakim ligger fortfarande och sover, eftersom det var nååågot sent för han och Markus i natt. Funderar på att sätta mig och trycka lite i photoshop, fast de känns dock inte som jag har någon fantasi till de just nu. Ska också lägga in fler bilder från the wedding, bara jag känner mig manad. Men först, ska jag klicka runt lite. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0