Träningsvärk?

Jag vet inte, men ont i vaderna har jag. Så jag antar att de är träningsvärk. Tog och gick förbi Mia när jag ändå var i närheten, plus att jag var förbannat törstig också. Gott med vatten Mia - Tack för de. Sen jag kom hem har jag inte gjort så mycket faktiskt. Skjutsade Joakim till gymmet för en stund sen, och nu tänkte jag ta mig en promenad med Saga dit för att möta honom. Fast, han är inte klar än på en stund. I morgon är de jobb som gäller. Som tur är så är de inte en överdrivet lång dag, så vi får hoppas på att de går bra. Slutar vid 15 snåret och sen måste jag verkligen ta tag i vad jag ska ha för kläder på mig på lördag. Har inte haft "tid" idag. Näe, ska dra på mig mjukisar och en tröja och börja göra mig klar för nästa promenix. Sen blir de kvällsfika och lägga sig nyduschad i sängen och bara njuta. Chill out

Kommentarer
Postat av: Linda

Huset som står mellan gamla kiosken och ICA.. det vita du vet. En trea på första våningen.

2008-08-13 @ 22:01:08
URL: http://ziquita.blogg.se/
Postat av: Marie

Ja precis. Kom efter 12 på lördag, då är jag hemma. =) Saga får stanna så länge hon vill. =)

2008-08-14 @ 10:23:10
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0