Once again

För att få tiden att gå, så passar jag på att göra en lista. Heeell yeah, let´s go!

För 10 år sedan:

1.) Hur gammal var du? 10½.
2.) Var gick du i skola? Järåskolan
3 ) Var jobbade du? Jobbade inte
4 ) Var levde/bodde du? B-gården
5.) Var brukade du hålla hus? Hemma, skola och kompisar
6.) Bar du glasögon? Nix
7.) Vem var din bästa vän? Det var Sandra
8.) Hur många tatueringar hade du? Inga
9.) Hur många piercingar hade du? Bara mina små öron
10) Vilken bil körde du? Ingen
11.) Hade du varit på ett riktigt party? Räknas pyjamasparty?
12.) Hade du fått ditt hjärta krossat? Nej, faktiskt inte

För 5 år sedan:
1.) Hur gammal var du? 15½.
2.) Var gick du i skola? Anders-Olof skolan
3.) Var arbetade du? Ingenstans
4.) Vart bodde du? B-gården och hos Mia typ
5.) Var brukade du hänga? Buss-t, hos Mia och hos Pettersson
6.) Använde du glasögon? Neej
7.) Vem var din bästa vän? Mia, min Mia
9.) Hur många tatueringar hade du? Inga
10.) Hur många piercingar hade du? Öron och ögonbryn, naveln?
11.) Vad för bil körde du? Ingen då heller
12.) Hade du fått ditt hjärta krossat? Att jag hade.
13.) Var du singel/upptagen/dejtande? Lalla runt

För 2 år sedan:
1.) Hur gammal var du? 18½
2.) Var gick du i skola? Wargentinskolan
3.) Var jobbade du? Extraknäckte på Nipängen
4.) Var bodde du? I min lilla etta på Storgatan
5.) Var brukade du hänga? Hemma
6.) Använde du glasögon? Nej
7.) Vem var din bästa vän? Mia, Clara, Jocke
8.) Hur många tatueringar? Gjorde min första då
9.) Hur många piercings hade du? Öron, ögonbryn, naveln(men den åkte ut) och överläppen.
10.) Vilken bil körde du?  Fick mitt körkort 29 mars (snart 2 år sen alltså)
11.) Hade du fått ditt hjärta krossat? Ja innan, men inte då.
12.) Var du singel/upptagen/gift/dejtande? Förlovad

Idag:
1.) Hur gammal är du? 20½
2.) Var går du i skola? Ingen skola.. än
3.) Var arbetar du? Vikarie på Nipis
4.) Var bor du? Lite här och där
5.) Använder du glasögon? Nej, men linser
6.) Var brukar du hänga? Också de lite här och där
7.) Talar du med dina gamla vänner? Ja, det händer. Men de är inte så mycket att skryta om.
8.) Hur många piercings har du? Öron, ögonbryn och läpp.
9.) Hur många tatueringar? En, men en till på väg.
10.) Vad har du för bil? En Audi
11.) Har ditt hjärta krossats? Nix
12.) Är du singel/upptagen/gift/dejtande? Fortfarande förlovad med min Joakim


Kommentarer
Postat av: Mia

I Will Always Love You, Sis!

2008-12-13 @ 23:29:41
URL: http://marialinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0