Barnvakt och hundvakt

Hade glömt bort att jag skulle vara hundvakt ikväll också. Men som tur är så går de jättebra. Fast jag tror min Fannyvovve är ganska trött på Pelé just nu. Barnen ligger och kollar på Disney Chanel med Joakim. Jag tror faktiskt inte att han har nånting emot det, fast det är klar, han hade nog hellre kollat på Toon Disney.

Känner att förkyldningen börjar bryta ner min kropp till botten. Är helt slut i skallen och kroppen. Så förmodligen kommer jag slockna så fort Tyra och Olivia ska sova. Mätt i magen blev man idag också. På menyn stog det tacos, och gud så gott det var. Fast så mycket smak har jag tyvärr inte. När vi kom från Sollefteå så åkte vi till Hammarn för att hämta Jocke, så vi passade också på att köpa lite godis. Jag och Joakim hyrde också en film som vi ska se. Jag hoppas bara att jag orkar vara vaken.  Jag får helt enkelt tvinga mig till att hålla upp ögonen.

Ska pallara mig in och hålla mina darlings sällskap en stund nu. För jag antar att dom saknar mitt sällskap.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0