Det blir aldrig som man tänkt sig

Även fast man så väl vet att det aldrig blir som man tänkt sig, så blir man lika besviken varje gång. Photoshop kommer nog en vacker dag, men när det vet jag inte. Så jag får skämmas över min fula sida ett bra tag till.

Annars är läget rätt lungt. Lägenheten är uppsagd nu, så snart lämnar jag Östersund med ett leende på läpparna. Efter fyra år i den stan, så är man faktiskt ganska nöjd. Dagen idag bjuder inte på så mycke roligt. Ska ta och fixa håret, sen dra med mig Jocke ut i bilen och fara iväg till Hammarn. Ska svänga förbi Mia en sväng, och sen inte göra speciellt mycket mer. Börjar jobba klockan åtta ikväll. Hoppas bara denna natt är lugn. Så det inte blir som sist. Det var faktsikt lite kämpigt för hjärnan.

Nu börjar min fantasi ta slut. Har inte så mycket mer att skriva för tillfället. Men förmodligen så blir raderna fler innan jag far och jobbar.

Ciao, for now.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0