Ny målade naglar

Jajjemen. Nya fräscha naglar har jag nu. Ganska nöjd faktiskt. Mia och jag gjorde ett race upp till Ia och kollade igenom hennes, ja, hundra olika nagellack. Sen hittade vi också några schyssta pärlor som vi klistrade på. Så jag målade Mias naglar, och sen mina egna. Dum i skallen som jag är ibland, så har jag inte med mig laddaren till kameran. Annars hade jag kunnat visa er mitt lilla mästerverk. Fan, jag kan inte vara utan min kamera och nu är det totalt sten död.

Till middag idag så åt jag och gullet en sallad. Tycker egentligen att det är sjukt dyrt med en helt vanlig sallad. Förstår mig inte riktigt på de där med priser. Tyvärr är man ju ingen miljonär.. än...

Hoppas på att det är nått bra program på tv:n ikväll, så man bara kan slappa framför burken. Tar nog en snabb dusch också, för jag håller på att frysa ihjäl. Feber kanske?

Ciao folk´s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0