Äh, det är ingen idé

Nej, jag har ingen ork. Känns förbannat tungt att veta att man ska kliva upp i morgon och fara och jobba. Vill göra nånting annat. Klarar inte av att göra samma saker om och om och om och om och om och om igen. Ska springa ut med Saga, sen ska jag slänga mig i sängen och dra täcket över huvet. Kanske slår en pling till gullet också innan, om jag orkar. By the way liksom, så kanske vissa tycker att jag verkar fruktansvärt negativ. Men vadå? Jag vill inte sitta och ångra mig över saker jag inte gjort när jag blir gammal. Vad ska man tänka tillbaka på? Hur otroligt kul det var att jobba och bara drömma om att göra massa saker? Nej, jag tror inte de. One life, one chance!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken lycka hördedu! :P Brunkulla power! haha, eller nåt :P

2008-07-22 @ 06:47:23
URL: http://ziquita.blogg.se/
Postat av: Denise

Det är inte negativt, det är klokt. Jag känner igen mig själv... funderar också sådär i perioder, vet precis hur du tänker! Åk i väg som au-pair ett tag då? Eller ta med killen o hunden till Norge där ni stretar i hop massa pengar på några månader :) eller kannske helt enkelt bara på semester.

2008-07-22 @ 09:36:27
URL: http://dandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0