Den som väntar..

.. på nått gott väntar aldrig för länge. - Är de så man säger?

Nu har jag suttit och grejjat, svurit, fått ont i arslet av stolen och idétorka. Så jag får fortsätta att fixa min header i morgon, om jag har tid vill säga. Struntade totalt i disken, ärligt talat.  Och nu när jag gjort de, så har jag det jag gör innan jag far och jobbar i morgon. Har också en känsla av att jag kommer sova ett tag i morgon, eftersom klockan ibland går alldeles för fort. Den har nu passerat 2, och jag har fortfarande inte kommit i säng. Men nu säger jag god natt och sov gott.

Kommentarer
Postat av: felicia

hoppas du haft en bra dag :)

2008-07-11 @ 02:08:31
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0