Dunk, dunk, dunk

Ungefär så känns det i min skalle just nu. Hatar att ha ont i huvudet. Vad är de för mening egentligen?

Igår så var de lite ståhej på Gerålund av alla ställen. Var där och hjälpte till lite grann. Rätt skapligt med folk och såklart regn. Jag och Jocke kom därifrån vid tolv nångång. Då for vi hem till mamma och hämtade Saga. Sen for vi till stugan och la oss och kikade på film och bara slappade. Somnade dock innan filmen var slut.

Vaknade idag och packade ihop våra saker och for iväg mot Bispgården. Där vart vi bjuden på mat av mamma och pappa nere på Holmsta. Och fy tusan vad mätt jag vart. När vi kom därifrån, så vart vi lagomt chockad då vi klev innanför dörren. Vi hade lämnat Saga hemma med Fanny, vilket annars brukar vara lungt. Men nu hade Saga hittat ett hårdbröd paket, som hon tyckte var himla skojj att leka med. Sååå, de låg nämligen mackor lite här och där. Sötnos

Är nu i Hammarstrand och har fruktansvärt tråkigt och ont i huvet. Har tagit mig en lång härlig dusch, så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra ärligt talat. Blir nog bara till att slänga sig i soffan och vänta tills huvudvärken gått över..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0