Efter en lång dag..

.. så är man faktiskt ganska trött i skallen. Gick inte direkt som jag hade hoppas på idag. Ögonen har inte läkt än, och det är över ett år sen nu. Huuh? Låter konstigt, men men. Var hos syster en sväng och sen på stan och kikade. Köpte en ny kaffekokare, så nu Marie är de jag som bjuder på kaffe!

Men dagen är inte slut än. Håller nu på att fixa med tårtorna tills i morgon. Det är faktiskt rätt kul och baka ändå. Jocke är nu i stora staden Östersund. Trodde han skulle komma hem ikväll, men icke. Så jag och Saga får mysa på egen hand. Nej, just för tillfället har jag inte tid med de här. Senare får ni se hur mina fantastiska tårtor blir. TJIING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0